21:46:00

Coś się kończy... podsumowanie 2016 roku

Ten rok mogę z pewnością zaliczyć do tych piękniejszych i niezapomnianych. Przede wszystkim obrączka zastąpiła pierścionek zaręczynowy na serdecznym palcu. Duma mnie rozpierała, że wychodzę za mąż za wspaniałego mężczyznę. Wracając do początku...

Początku roku za bardzo nie pamiętam, ale w styczniu zapisałam się do szkoły. Luty i marzec przebiegał spokojnie, na nauce i pracy. Szaleństwo zaczęło się w kwietniu, bo do ślubu zostały cztery miesiące. Były nauki przedślubne, zapraszanie gości, zamawianie dekoracji, przymiarki sukni. To był najbardziej gorący okres w naszym życiu. A ja musiałam mieć wszystko załatwione perfekcyjnie. Zmieniłam też pracę. W czerwcu miałam egzaminy semestralne, które zdałam bardzo ładnie oraz moje 24. urodziny. Lipiec - wzięliśmy ślub i mogę szczerze powiedzieć, że nic bym nie zmieniła w tym dniu. A w sierpniu była podróż poślubna, wróciliśmy wypoczęci ze Słowacji i Białki Tatrzańskiej. We wrześniu znowu zmieniłam pracę, ale ze względu na zmianę siedziby firmy, zwolniłam się na koniec listopada. Wrzesień, październik, listopad - sobie żyliśmy, tak spokojnie, z dnia na dzień i założyłam bloga oraz Instagrama. Byliśmy również na ślubie mojej koleżanki ze studiów. W grudniu rozpoczęłam praktyki, które w tym tygodniu akurat skończyłam - ocena bardzo dobra mnie satysfakcjonuje.

Ten rok minął mi bardzo szybko. Przeleciał jak z "bicza strzelił". Cieszy mnie bardzo decyzja o założeniu bloga. Pisanie tutaj i czytanie Waszych postów jest dla mnie ulubionym relaksem i pasją. Czuję, że jest to moje małe, niezgrabne miejsce. Chociaż czasami bez ładu i składu i tak jest super.  I mam 50 obserwatorów, jesteście kochani. Mam małe postanowienie na 2017 - koniecznie muszę częściej pisać, inaczej sobie nie wybaczę.

       

      

      

Co do 2017 roku mam wiele planów i marzeń - mniejszych i większych. Mam nadzieję, że chociaż troszkę się spełnią. Niech na razie pozostaną tajemnicą, żeby oczywiście nie zapeszyć.

Chciałabym Wam życzyć samych sukcesów na każdej płaszczyźnie Waszego życia. Aby marzenia były dla Was osiągalne. Niech Nowy Rok będzie dla Was niezapomniany, a każdy jego dzień przynosił Wam wiele satysfakcji. Ponadto oczywiście zdrowia, miłości oraz wszelkiej pomyślności!
PS Bawcie się w Sylwestra wyśmienicie!
Do napisania w 2017! :)

77 komentarzy:

  1. Oby marzenia i plany na Nowy Rok się spełniły! Tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, że wzięłaś ślub w tym roku ;) Gratulację i życze dużo szczęścia w 2017 roku jak i całym życiu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie również wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego w nowym roku, dużo zdrówka i radości oraz samych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Twoim szczęściem! :) 2016 to był zdecydowanie Twój rok! W 2017 życzę przede wszystkim dużo zdrowia dla Ciebie i najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuję ślicznie i wzajemnie :*

      Usuń
  5. Gratuluję i życzę miłości.Pogoda w lipcu pewnie na ślubie dopisała ;)Szczęśliwego Nowego Roku <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda była idealna :) Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  6. To ja życzę by Nowy Rok był jeszcze lepszy !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super podsumowanie :) Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkiego co udało Ci się osiągnąć w 2016 roku ;) Mam nadzieję, że 2017 przyniesie jeszcze więcej okazji do samorealizacji, blog się rozwinie, zdobędziesz dużo więcej niż 50 obserwatorów i, że ten Nowy Rok zaskoczy Cię (oczywiście pozytywnie :D) jeszcze bardziej niż ten poprzedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Częstsze pisanie to i moje postanowienie haha. Wszystkiego co najlepsze jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najpiękniejszego w nowym roku! niech się spełnią wszystkie Twoje plany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w nowym roku, aby spełniły się marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też życzę dużo radości i sukcesów w 2017 roku!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci aby ten ok był jeszcze lepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ślubu! Miło czytać, że nie zmieniłabyś w tym dniu niczego:) Życzę wielu sukcesów związanych z blogiem, ale nie tylko ;) Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że 2016 na zawsze pozostanie w Twojej pamięci jako wyjątkowy rok. Dla mnie niestety nie był to zbyt udany rok i cieszę się, że już się skończył. Mam nadzieję, że 2017 będzie lepszy i że czas odrobinę zwolni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki oby wszystko się spełniło <3 i Gratuluję ślubu!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego nowego roku ;) P.S. też mam postanowienie więcej pisać na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej gratuluje ślubu ;) Ja niestety na zaręczynowy jeszcze czekam ;) Aślub to najpiękniejszy dzień dla każdej kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałam 5 lat, więc cierpliwość to podstawa :D

      Usuń
  21. Widzę, że udany był Twój rok :) Życzę Ci aby 2017 również taki był, wielu sukcesów blogowych i życiowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Ślub to wielkie przeżycie:) Życzę aby rok 2017 był równie cudowny albo nawet i lepszy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje Kochaniutka! Wszystkiego co najpiękniejsze w 2017 roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę Ci aby wszystkie Twoje cele się spełniły!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego pięknego w tym roku, niech spełni się wszystko o czym marzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę aby wszystko co sobie założyłaś się spełniło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję osiągnięc! Życze powodzenia i samych sukcesów w 2017 roku. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałaś bardzo aktywny i ciekawy rok, powodzenia na 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że wszystko się spełni. Tego życzę :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że 2017 będzie lepszy...
    Samych dobroci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję obrączki :) Teraz niech mąż pilnuje jej, bo mój już 2 razy zgubił, ale znalazł. Raz z wykrywaczem metali ;) Wszystkiego dobrego na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz mnie nawet :o Dziękuję :)

      Usuń
  32. nowy rok zapewne bedzie jeszcze lepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje zamąż pójścia i życzę szczęścia w dalszym wspólnym życiu oraz spełnienia marzeń w 2017:)
    pozdrawiam i zapraszam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja życze by Nowy rok był jeszcze lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownei się czyta takie pozytywne posty :)
    Dużo pisania w nowym roku i oczywiście spełnienia marzeń i planów!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia kochana! Pozdrawiam i obserwuję. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego dobrego! Ja się niestety nie załapałam na ten piękny kubek z Biedronki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę że za Tobą wyjątkowy rok! Wszystkiego dobrego w nowym Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiele piękny wspomnień w tym ubiegłym roku 😉

    OdpowiedzUsuń
  40. Miniony rok jak widać był dla Ciebie udany, a jak wiadomo organizacja wesela nie jednego doprowadza do szału :) Świetny blog, dołączam do grona Twoich obserwatorów i gorąco zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc przyda się małe wsparcie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    http://palitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super rok, pełen wrażeń :)
    Dużo szczęścia w 2017 życzę :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałego Nowego Roku kochana ! :) Musi być jeszcze lepszy od poprzedniego :)
    Buziaczki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam nadzieje, ze moj rok 2017 bedzie tak piekny, jak Twoj zeszly :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczna Klasyka , Blogger